اس ام اس با حال( سری یک).


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 خرداد 1393
بازدید : 171
نویسنده : TAROKH

اون اوایل که تازه کلیپس مد شده بود ، فک میکردم دخترا سطل ماستو گذاشتن رو سرشون بعد روش شال یا روسری بستن ...
تازه یه سری تحقیقاتم انجام دادم که بفهمم چرا سطل از رو سرشون نمیفته !!
چیکار کنم خو بی شباهتم نیستن ^___^

 

 

 

دختره 12 سالش نشده هنوز استاتوس زده :
” رو سنگ قبرم بنويسيد براش اخرش شدم فداش. ”
یکی نیست بهش بگه تو برو از دفتر مدرسه گچ بیار معلم میخواد مشق بده بهت لامصب !!

 

 

 

یادتونه ابتدایی بودیم،به دوستامون میگفتیم دست بده،وقتی دست میداد میگفتیم:چه کنم چاره کنم که دست خر تودستمه!!!!
یادش بخیر،بعضی وقتا طرف واقعا خرمیشدو میخوابوندتوگوشمون.

 

 

شخصی به ملا ۲۰ دینار داد تا برای او شهادت دهد
چون پیش قاضی رسیدند آن شخص ادعای خود را بیان کرد
نوبت شهادت ملا رسید گفت:شهادت می دهم که این شخص ۱۰۰ خروار جو از طرفش می خواهد
قاضی گفت:ادعای او گندم است تو شهادت جو می دهی
گفت:با من قرار گذاشته شهادت بدهم گندم و جو طی نکرده بودیم.

 

 

یعنی الان همسر اینده ی من دوس دختر کیه!!!!
خیر نبینه به حقه 5 تن!

 

 

به دوستم با عشق میگم مثل سگ وفاداری ..............................................ولی نمیدونم چرامثل سگ بم حمله کرد.................................................ببین چه دوره وزمونه ای شده مردم اصلا حوصله ندارنا خخخخخخ

 

 

مردونگی اصلا به پشت بازو ,شکم شش تیکه, گردن کلفتی,سبیل گذاشتن نیست
.
.
.
.مردونگی به اینکه پا برهنه, پاتو بذاری روی سوسک زنده.

 

 

این کاملا واقعیه:)
یه استاد داشتیم سر کلاس خعلی قر میزد اصن یه مدلی بود که مغز هنگ میکرد
یه روزاستادمون گفت چقدر زمان داریم؟
منم گفتم در حد دوجمله که با بیننده ها خدافظی کنین
هیچی دیگه بیرونم کرد سال بعد هم باید این واحدو بگیرم.

 

 

فاميلمون امسال ميخواد براى هفتمين بار کنکور بده ،

اسمشو گذاشتيم سردار آزمون........

 

 

 

حتما بخونید به دردتون میخوره
یه جوونى از یه بزرگی پرسید :
اگه دنیا فانیه، چرا همه دنبالش میدوون ؟
چرا وقتی مالشون تو این دنیا جا ميمونه، همه دنبالشن ؟
چرا آدم به خاطر پول، حتى دوستشو دشمن ميبینه ؟
آن بزرگوار از جیبش یه بسته کبریت درآورد و 3تاش رو برداشت، بعد 2تاشو گذاشت توى قوطی کبریت، و اون یکی رو از وسط نصف کرد، با اون نوک تیز چوب کبریت لای دندوناشو تمیز کرد و فرمود:
.
.
.
.
.
. . .
من چه میدونم!

 

 

آقا دیدین روی درو دیوار جاهای مهم میزنن: پارک = پنچری
دیروز یه جا زده بود: پارک= انفجار
ملت اعصاب ندارن ندارن

 

 


ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بِزَنتت،
نام برده الان روی شن های سواحل آنتالیا داره آفتاب میگیره.
فک کنم سوتفاهم شده با خدا

 

 

رفتم دکتر میگم اقای دکتر پاهام عرق میکنه،میگه چیز مهمی نیست منم همینطوریم!میگم گاهی وقتا سرگیجه میگیرم،میگه منم همین طوریم !گفتم اقای دکتر شما هم مثل من مریض هستید یه دکتر خوب پیدا کنم باهم بریم پیشش ،دیوانه از مطب انداختم بیرون .
مردم اعصاب ندارن.

 

 

هر کس به طریقی دل ما میشکند/ما هم به طریقی دلشان میشکنیم.

 

 

عاغا این متنی که انتهای ورقه ی امتحان میارن همون که میگن با آرزوی موفقیت ..........................ولی چرا ما رو به آرزمون نمیرسونن هااااااااااااااااااان؟؟؟

 

 

یکی میره بانک پول بریزه به حساب مسئول باجه میپرسه :مال سیبا ست؟طرف میگه نه مال گردو پارساله!

 

 

فامیل دور:
پشه جون قربونت برم این همه جا چرا زیر بغل رو نیش میزنى عاخه ؟؟؟

سه ثانیه میخارونم نیم ساعت میخندم :))

 

 

غضنفر به دوست دخترش میگه میدونی‌فرق تو با بز چیه؟
دوست دخترش قهر میکنه میره…
اونم داد میزنه بیا بابااااااا …
فرقی‌ندارین ..................

 

 

برادرزادم کلاس چهارمه تو امتحان فارسی مخالف استقلال و نوشته پرسپولیس:|

 

 

دختره PM ﺩﺍﺩﻩ :ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﻐﻞ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ
ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﺑﮕﻢ ﺑﺂﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺖ: ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﮕﻮ ؟؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﮐﻨﺂﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﻫﯿﺠﯽﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﻮﮐﻢ ﮐﺮﺩ !

 

 

عاقا ما سال دوم راهنمایی بودیم سر کلاس معلم علوم گفت :برای جوشیدن 1 لیتر اب 100 درجه حرارت لازم است . ما گفتیم اقا برای جوشاندن 3 لیتر اب 300 درجه حرارت نیاز داریم ؟بنده خدا تا اخر کلاس هر چی ما رو توجیه کرد تو کت ما نرفت .اخر کلاس هم گفت حق با توئه .خدایی حق منو خوردن.

 

 

ﺭﻓﺘم ﭘﻴﺶ ﺩﻛﺘﺮ، ﮔﻔﺘﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺍﻳﻦ ﺧﺎﻝ ﻫﺎﻱ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ،ﺩﻛﺘﺮﻡ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎ ﻓﺘﻮﺷﺎﭖ !!! . . . ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﺷﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﻨﺰﻳﻦ ﺑﺎﺷﻪ!

 

 

نحوه منصرف کردن کودکان از کاری توسط والدین در سنین مختلف والدین :
20 تا 30 سالگی: آپدیت جدید رو برات نمیخرم:-)
30تا60 سالگی : شیرم رو حلالت نمیکنم:-(
60 سال به بعد: از ارث محرومت میکنم :-!

 

 

دوست دارم در آینده...
یک زن قد بلند...
یک زن وفادار...
یک زن زندگی...
یک زن مهربان...
یک زن دلسوز...
داشته باشم :) فقط کافیه نزارم هیچکدوم بفهمن ۴ تا زن دیگه هم دارم :))

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید.

نظر شما در مورد وبلاگم چیه؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان SMS و آدرس supersms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 1042
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



شارژر همراه پاور بانک

RSS

Powered By
loxblog.Com